Bella Hadid iu rikthye pasarelave pas dy vjetësh pauzë, duke marrë pjesë në shfaqjen e Saint Laurent në Javën e Modës të Parisit.
Rikthimi i saj gjatë këtij eventi të modës është pritur me tejet emocion nga fansat e saj, të cilët u mahnitën me super-paraqitjen e saj në pistë.
Super-modelja gjithashtu mori pjesë në ‘after-partyn’ e brendit Saint Laurent, ku u prit jashtë eventit nga dhjetëra adhurues të saj.
Me të mbërritur në event, fansat e saj brohoritnin fjalët, ‘Liri Palestinës’, gjë që emocioni edhe vetë Bella Hadid-in, e cila po ashtu përsëriti këto fjalë.
Ajo është një avokuese e madhe e kësaj kauze, duke qenë se babai i saj është palestinez.
Super-modelja dha autografe për fansat e saj derisa pozoi edhe për foto me ta.
Me të mbërritur në event, fansat e saj brohoritnin fjalët, ‘Liri Palestinës’, gjë që emocioni edhe vetë Bella Hadid-in, e cila po ashtu përsëriti këto fjalë.
Ajo është një avokuese e madhe e kësaj kauze, duke qenë se babai i saj është palestinez.
Super-modelja dha autografe për fansat e saj derisa pozoi edhe për foto me ta. /Telegrafi/
Krijuesi i “Emily in Paris”, Darren Star ndau lajmin e trishtë për sezonin e ardhshëm.
Në një bisedë me The Wrap, Darren zbuloi se personazhi i Camille Razette “ndoshta nuk do të kthehet” për sezonin e pestë të serialit hit të Netflix.
“Unë mendoj se ajo do të jetë gjithmonë pjesë e serialit – ajo është pjesë e botës së tyre dhe nuk do ta përjashtoja kurrë faktin që do ta shohim përsëri,” sqaroi krijuesi i serialit. “Historia e saj do të vazhdojë.”
Darren dukej i pasigurt kur u pyet për udhëtimin e Camille në tregimet e ardhshme.
“Nuk e di. Mendoj se kjo është një pyetje,” tha ai.
“Personazhet mund të hyjnë dhe dalin nga një serial, por nuk keni nevojë t’i shihni domosdoshmërisht. Ne mund ta shohim ose jo. Nuk e di se sa nga Camille do të shohim sezonin e ardhshëm. Por përsëri, ajo është pjesë e botës së serialit. Nuk jam i sigurt se sa shpejt do ta shohim atë, por nuk do të thotë, përsëri, se ne nuk do ta shohim atë.”
Ndërkohë, Lily Collins ndau gjithashtu disa detaje në lidhje me sezonin e ardhshëm të Emily në Paris në një intervistë me Tudum të Netflix.
“Ndihem sikur [Emily dhe Marcello] kanë një shkëndijë të vërtetë, një lidhje të vërtetë dhe një lidhje të vërtetë romantike. Shumë prej tyre do të vazhdojnë të shfaqen sezonin e ardhshëm,” tha Lily, e cila luan Emily-n në serial.
Është konfirmuar sezoni i pestë i serialit të njohur të Netflix, “Emily in Paris” dhe detaje shumë të vogla janë bërë të ditur për pjesën tjetër të serisë.
Krijuesi i hitit të Netflix, Darren Star, ka ndarë disa informacione për personazhin e Camille në sezonin e ardhshëm.
Star u pyet se cili do të jetë roli i saj në sezonin e pestë dhe sa do të jetë e përfshirë në këtë pjesë.
“Nuk e di. Unë mendoj se kjo është një pyetje”, tha ai. “Personazhet mund të hyjnë dhe dalin nga një seri, por nuk duhet domosdoshmërisht t’i shihni ata. Ne mund t’i shohim ose jo. Nuk e di se sa nga roli i Camille do të shohim sezonin e ardhshëm. Por sërish, ajo është pjesë e botës së serialit. Nuk jam i sigurt se sa shpesh do ta shohim, por nuk do të thotë, përsëri, se nuk do ta shohim atë”, deklaroi ai.
“Unë mendoj se ajo do të jetë gjithmonë pjesë e serialit – ajo është pjesë e botës së tyre dhe nuk do ta përjashtoja kurrë faktin që do ta shohim përsëri. Historia e saj do të vazhdojë”, tha krijuesi i Emily in Paris.
Ndonëse skenari i saktë mbetet i paqartë, sezoni i pestë i Emily në Paris, i cili u konfirmua më 16 shtator 2024, do të fokusohet në marrëdhënien e Emily me Marcello, për të cilën Lily Collins, foli në një intervistë për këtë kur u konfirmuar sezoni i pestë. /Telegrafi/
Pretendimi: Ky imazh tregon presidentin francez Macron duke notuar në lumin Seinë të mbushur me plehra
Verdikti: Gjeneruar me IA
Gjatë Lojërave Olimpike, në rrjete sociale qarkulloi një imazh që duket se tregon presidentin francez Emmanuel Macron duke notuar në ujin e ndotur të lumit Seine në Paris.
Imazhi i mësipërm, në të vërtetë, nuk është foto. Ai është gjeneruar me anë të programeve kompjuterike të inteligjencës artificiale (AI).
Një tregues i origjinës artificiale të këtij imazhi është pamja si e pikturuar e fytyrës së Macron dhe proporcionet e ekzagjeruara të tipareve të tij.
Krahasuar me një foto të vërtetë të Macron nga i njëjti kënd, presidenti në imazhin e mëipërm duket si një model Instagrami.
Një foto e vërtetë e Macron
Origjina artificiale e imazhit të mësipërm konfirmohet edhe nga mjeti për detektimin e imazheve AI, aiornot.com.
Në përfundim, një version më i madh i imazhit të mësipërm postuar në Twitter përfshin edhe firmën e ‘autorit’ @draws_nn në cep.
@draws_nn është emri i një kanali në Telegram, i cili poston shpesh imazhe, që sipas përshkrimit të kanalit, janë “krijuar nga rrjeti neural.” Rrjeti neural i referohet mënyrës se si programet e inteligjencës artificiale funksionojnë.
Pretendimi: Kjo foto tregon një grup grash në Francë duke grisur rrobat e një gruaje të veshur jashtë normave morale
Verdikti: Mungon konteksti
——————————————————-
Një foto bardhë e zi pretendohet se tregon disa gra në Francë duke grisur fustanin e një gruaje tjetër sepse ajo ishte veshur jashtë normave morale.
Me anë të motorit të kërkimit pamor Google Lens, Faktoje gjeti se foto e mësipërme është shkrepur në 1947 në Paris nga fotografi Walter Carone. Diçitura e fotos shpjegon “pariziene duke grisur një fustan Christian Dior nga modelja.”
Në 1947, shtëpia e modës Christian Dior nxorri në treg koleksionin e saj të parë, rrobat e së cilit përdornin copë me tepri, sidomos në kontekstin e pas-Luftës së Dytë Botërore dhe rrënimit që ajo la pas.
Në këtë kontekst, grupi i grave të moshuara në foto, të cilat mbanin mend kohën kur duhet të mjaftoheshin me pak gjatë luftës dhe të arnonin veshjet, është përshkruar në histori si të indinjuara nga shpërdorimi i copës në fustanet e Dior.
Sipas historianëve Antony Beever dhe Artemis Cooper, incidenti ndodhi gjatë një sesioni fotografik të organizuar për të shfaqur rrobat e Dior në një treg rrugor në lagjen Montmartre në Paris.
“Rrobat u dërguan në Montmartre në kuti të mëdha paketimi prej druri me një kamion të vogël. Modelet u ndërruan në dhomën e pasme të një lokali. Por kur, krenare dhe plot hir, e para doli në tregun e rrugës Lepic, efekti ishte elektrik. Rruga ra në një heshtje të parehatshme; dhe më pas, me një britmë zemërimi, një shitëse tezge u hodh mbi modelen më të afërt, duke e ofenduar. Një grua tjetër iu bashkua dhe së bashku e rrahën vajzën, i grisën flokët dhe u përpoqën t’i hiqnin rrobat. Modelet e tjera bënë një tërheqje të nxituar drejt lokalit dhe brenda një kohe shumë të shkurtër rrobat dhe modelet po ktheheshin në sigurinë e Avenue Montaigne.”
Në librin Little Book of Dior, shfaqen edhe foto të tjera të këtij incidenti, i cili përshkruhet kështu: “Në 1947, parizienet ishin të indinjuara nga sasia e copës që po përdorej në fustanet e Pamjes së Re të Dior pas racionimit të copës në kohën e luftës, dhe në shenjë proteste u përpoqën të grisnin fustanet nga modelet.”
Ndër vite, është spekuluar gjithashtu se ky incident ishte, në të vërtetë, një inskenim publicitar i markës së njohur të modës.