❌

Reading view

There are new articles available, click to refresh the page.

Ligji për plehrat pritet me kundërshti, ekspertët: Pasojat janë afatgjata dhe të rrezikshme

By: Ardit

TĂ« mĂ«rkurĂ«n u mbyll afati pĂ«r qytetarĂ«t dhe grupet e interesit pĂ«r tĂ« shprehur mendimet e tyre mbi projektligjin “PĂ«r menaxhimin e integruar tĂ« mbetjeve”, i cili Ă«shtĂ« pritur me kundĂ«rshtime. Pak ditĂ« mĂ« parĂ« Aleanca kundĂ«r Importit tĂ« Plehrave AKIP mbajti njĂ« takim ku renditĂ«n edhe njĂ«herĂ« arsyet se pse çdo qytetar i ShqipĂ«risĂ« [
]

The post Ligji për plehrat pritet me kundërshti, ekspertët: Pasojat janë afatgjata dhe të rrezikshme appeared first on BoldNews.al.

Skandali me mbetjet toksike, organizata amerikane BAN: Transporti i ‘hirit helmues’ nga DurrĂ«si, maja e njĂ« skandali mĂ« tĂ« madh! DĂ«rgesa tĂ« kĂ«saj natyre bĂ«hen rregullisht

By: D Marku

Çështja e eksportit tĂ« njĂ« sasie mbetjesh industriale nga porti i DurrĂ«sit, qĂ« dyshohet se pĂ«rmbajnĂ« lĂ«ndĂ« tĂ« dĂ«mshme helmuese, Ă«shtĂ« kthyer nĂ« njĂ« histori dyshimesh tĂ« shumta, me shumĂ« tĂ« panjohura. NjĂ« hetim i dyfishtĂ« Ă«shtĂ« duke u kryer nga prokuroria e DurrĂ«sit nĂ« ShqipĂ«ri dhe nga zyra e Bashkimit Evropian kundĂ«r Mashtrimeve, OLAF, nĂ« Bruksel, mbi 100 kontejnerĂ« tĂ« bllokuar sĂ« fundmi nĂ« Singapor, me origjinĂ« nga porti i DurrĂ«sit.

Organizata jo qeveritare amerikane ‘Rrjeti i Aksionit tĂ« Bazelit’ i tha ZĂ«rit tĂ« AmerikĂ«s, se ajo Ă«shtĂ« e bindur se porti i DurrĂ«sit, jo vetĂ«m nĂ« kĂ«tĂ« rast, por edhe nĂ« raste tĂ« tjera mĂ« parĂ« Ă«shtĂ« shfrytĂ«zuar pĂ«r tĂ« nxjerrĂ« nga ShqipĂ«ria, rajoni dhe me gjasĂ« edhe nga vende tĂ« tjera evropiane, mbetje tĂ« rrezikshme helmuese drejt disa vendeve aziatike.

Nga Porti i DurrĂ«sit, çdo tre apo katĂ«r muaj Ă«shtĂ« eksportuar njĂ« material qĂ« dyshohet se Ă«shtĂ« pluhur helmues i njohur si ‘EAF’, qĂ« del nga oxhaqet e fabrikave metalurgjike. Ky Ă«shtĂ« pretendimi i Rrjeti i Aksionit tĂ« Bazelit (BAN), me seli nĂ« Seattle. PĂ«rfaqĂ«suesi i tij, Jim Puckett i tha ZĂ«rit tĂ« AmerikĂ«s se tĂ« dhĂ«nat qĂ« BAN-i disponon janĂ« marrĂ« nga njĂ« sinjalizues nga Porti i DurrĂ«sit, i cili ka ofruar dĂ«shmi pĂ«r kĂ«tĂ«.

“Para njĂ« muaji, ne krijuam njĂ« portal, ku individĂ« nga e gjithĂ« bota mund tĂ« raportojnĂ« pĂ«r mbetjet helmuese. Personi i parĂ« qĂ« na sinjalizoi ishte njĂ« individ qĂ« vĂ«zhgoi transportin e mbetjeve helmuese nĂ« portin e DurrĂ«sit. Ai kishte njohuri se ku shkonte pluhuri helmues dhe dokumentet qĂ« tregonin rrugĂ«timin e ngarkesave”.

Pas marrjes së të dhënave BAN-i thotë se ka kryer hulumtimin e veta dhe arrin në përfundimin se dërgesa të kësaj natyre bëhen rregullisht nga porti i Durrësit.

“Ne ishim nĂ« gjendje tĂ« konfirmojmĂ« se kontejnerĂ«t qĂ« raportoi sinjalizuesi, numrat e tyre identifikues, i vĂ«rtetuam pĂ«rmes aplikacionit ‘Google Earth’ , po ashtu pĂ«rmes imazheve satelitore tĂ« Google Earth, lokalizuam vendndodhjen e tyre tĂ« saktĂ« duke e krahasuar me dritat dhe rrugĂ«t e portit. Kemi tre burime tĂ« dhĂ«nash tĂ« marra nĂ« tre kohĂ« tĂ« ndryshme. Ne dyshojmĂ« se kjo ndodh çdo tre apo katĂ«r muaj.”

Hiri i eksportuar nga porti i DurrĂ«sit i takon firmĂ«s ‘Sokolaj’ e cila e ka blerĂ« atĂ« nga fabrika e kompanisë Kurum nĂ« Elbasan qĂ« prodhon çelik dhe hekur. E kontaktuar nga ZĂ«ri i AmerikĂ«s, firma Sokolaj deri nĂ« pĂ«rgatitje e kĂ«tij materiali nuk ka kthyer pĂ«rgjigje.

Firma turke Kurum, në një deklaratë të bërë më 21 gusht, ndonëse nuk jep sqarim të saktë nëse është ajo shitësja e kësaj lënde, thotë se

“Kurum International asnjĂ«herĂ« nuk ka eksportuar mbetje tĂ« rrezikshme ndaj edhe nĂ« kĂ«tĂ« rast, kjo ngarkesĂ« pĂ«r tĂ« cilĂ«n bĂ«het fjalĂ« nuk Ă«shtĂ« eksportuar nga Kurum International”.

Puckett thotë se eksportimi i shpeshtë i këtij materiali nga Durrësi, ngre dyshime që ai n uk vjen vetëm nga fabrika e Kurimit, pasi kjo fabrikë nuk është aq e madhe sa të prodhojë sasi kaq të mëdha të pluhurit EAF.

“Ky material mund ta ketĂ« origjinĂ«n nga vende tĂ« tjera tĂ« EvropĂ«s. Kudo ku ka fabrika pĂ«r shkrirjen e çelikut, krijohet ky lloj hiri. KompanitĂ« duan ta heqin atĂ« qafe, sepse kostoja Ă«shtĂ« mĂ« e lartĂ« pĂ«r ta menaxhuar siç duhet. Po ashtu edhe zinku qĂ« nxirret prej tij nuk Ă«shtĂ« aq i vlefshĂ«m”, thotĂ« zoti Puckett.

Sipas tĂ« dhĂ«nave qĂ« sinjalizuesi i dha Rrjetit tĂ« Aksionit tĂ« Bazelit, rasti i fundit ishte nĂ« muajin korrik, kur material i dyshimtĂ« fillimisht u ngarkua nĂ« kontejnerĂ« nĂ« Portin e DurrĂ«sit. Pasi largohet nga porti i DurrĂ«sit, kontejnerĂ«t udhĂ«tojnĂ« drejt portit tĂ« Triestes, nĂ« Itali. Aty kontejnerĂ«t ngarkohen nĂ« dy anije tĂ« tjera transportuese, qĂ« i pĂ«rkasin firmĂ«s daneze ‘Maersk’. Prej portit italian, pĂ«rmes Detit Mesdhe dhe bregdetit tĂ« AfrikĂ«s malli u nis fillimisht pĂ«r nĂ« Singapor, prej nga do tĂ« vazhdonte rrugĂ«n pĂ«r nĂ« destinacionin e tij pĂ«rfundimtar, TajlandĂ«n. NdĂ«rsa malli lundronte nĂ« mes tĂ« ujĂ«rave tĂ« Lindjes sĂ« Mesme dhe AfrikĂ«s sĂ« Jugut, njĂ« nga dy anijet qĂ« e transportonin atĂ« u zhduk nga radarĂ«t. BAN-i thotĂ« se kjo ndodhi pikĂ«risht nĂ« kohĂ«n kur ata ngritĂ«n shqetĂ«simin se njĂ« ngarkesĂ« me pluhur helmues po transportohej nga ShqipĂ«ria pĂ«r nĂ« Azi.

Firma daneze Maersk e konfirmoi për Zërin e Amerikës se sinjali nga një prej anijeve të saj me të vërtetë u ndal, por thotë se kjo nuk u bë për arsyen që ngre si dyshim BAN-i.

“NjĂ« organizatĂ« jo qeveritare ka spekuluar se pse gjurmuesi i anijes tonĂ« Campton ishte fikur. NdĂ«rsa situata e sigurisĂ« nĂ« ujĂ«rat rreth rajonit tĂ« Lindjes sĂ« Mesme Ă«shtĂ« e ndjeshme, nuk Ă«shtĂ« e pazakontĂ« qĂ« disa pronarĂ« anijesh tĂ« çaktivizojnĂ« gjurmuesin e tyre”.

Kjo lë të kuptojë se mund të jetë bërë për të shmangur një sulm nga grupi militant jemenas, Houthi që prej nisjes së luftës në mes të Izraelit dhe Hamasit ka kryer një mori sulmesh mbi anijet transportuese që kanë lundruar afër Jemenit.

Maersk gjithashtu i tha Zërit të Amerikës se ata vendosën ta transportonin mallin pasi dokumentacioni shoqërues thoshte se ishte i pa rrezikshëm.

“NĂ«se do tĂ« ishte deklaruar se pĂ«rmban mbetje tĂ« rrezikshme, Maersk do tĂ« kishte refuzuar ta transportonte. PĂ«r shkak tĂ« spekulimeve nĂ« lidhje me pĂ«rmbajtjen e tij, Maersk ka bashkĂ«punuar me autoritetet e Singaporit
 Anija jonĂ« Campton ka shkarkuar kontejnerĂ«t nĂ« Singapor dhe tani ato po riatdhesohen pĂ«r nĂ« ShqipĂ«ri nga njĂ« kompani tjetĂ«r”.

NjĂ« tjetĂ«r argument qĂ« pĂ«rmend “Rrjeti i Aksionit tĂ« Bazelit” pĂ«r dyshimet e transportimit tĂ« kĂ«tij materiali nga porti i DurrĂ«sit Ă«shtĂ« dĂ«rgesa e parafundit qĂ« shkoi nga DurrĂ«si pĂ«r nĂ« KinĂ«. Nga muaji prill, sipas drejtorit ekzekutiv Jim Puckett, kjo dĂ«rgesĂ« Ă«shtĂ« bllokuar nĂ« njĂ« port kinez, afĂ«r Hong Kongut.

“Kjo dĂ«rgesĂ« u nis nga i njĂ«jtĂ« port. Sipas sinjalizuesit tonĂ«, kinezĂ«t e kanĂ« refuzuar atĂ«. JanĂ« 115 kontejnerĂ« nga ShqipĂ«ria qĂ« ende janĂ« tĂ« bllokuar nĂ« KinĂ«. KinezĂ«t e kanĂ« analizuar materialin dhe kanĂ« gjetur nivele tĂ« larta tĂ« metaleve, pĂ«rfshirĂ« mbi 8% plumb”, thotĂ« zoti Puckett.

Dy ministri tĂ« qeverisĂ« shqiptare nĂ« fundjavĂ« thanĂ« nĂ« njĂ« deklaratĂ« tĂ« pĂ«rbashkĂ«t se “ShqipĂ«ria nuk mundet tĂ« pranojĂ« apriori rikthimin e ngarkesave tĂ« tilla vetĂ«m mbi bazĂ«n e dyshimeve e tĂ« spekulimeve, pa realizimin e analizave shteruese 
”

Nëse konfirmohet se fjala është për hirin që del nga oxhaku i fabrikave metalurgjike, atëherë pasojat, sipas BAN-it janë të rënda, për shëndetin e njerëzve dhe mjedisin, por mund të ketë edhe pasoja politike.

Pluhuri EAF përmban përqindje të lartë metalesh si plumbi dhe kromi dhe mbetje të tjera kimike që shkaktojnë kancer.

NĂ« fotografitĂ« e sinjalizuesit tĂ« BAN-it pĂ«r rastin e muajit korrik, sipas zotit Puckett, shihen grumbuj tĂ« hirit qĂ« ishin lĂ«nĂ« nĂ« mjedis tĂ« hapur nĂ« portin e DurrĂ«sit. Fotografi tĂ« ngjashme shihen edhe nĂ« aplikacionin ‘Google Earth’. NjĂ« e tillĂ«, e bĂ«rĂ« mĂ« 11 tetor tĂ« vitit tĂ« kaluar, tregon grumbuj tĂ« hirit brenda hapĂ«sirĂ«s sĂ« portit tĂ« DurrĂ«sit.

“Fjala Ă«shtĂ« pĂ«r njĂ« mbetje tĂ« rrezikshme nĂ«se nuk trajtohet si duhet. Ju nuk do tĂ« donit ta mbani kĂ«tĂ« afĂ«r fĂ«mijĂ«ve apo personave me sĂ«mundje kronike”, tha zoti Puckett.

Prokuroria e Durrësit njoftoi të mërkurën se ka nisur hetimet, në bashkëpunim me Zyrën Evropiane kundër Mashtrimit Ekonomik (OLAF).

Kjo zyrë nuk pranoi të komentojë.

“Ne nuk jemi nĂ« gjendje tĂ« japim detaje nĂ« lidhje me rastet qĂ« OLAF mund tĂ« trajtojĂ« pasi duhen mbrojtur tĂ« dhĂ«nat e çdo hetimi tĂ« mundshĂ«m dhe tĂ« proceseve tĂ« mundshme gjyqĂ«sore qĂ« do tĂ« pasojnĂ«â€Šâ€, tha pĂ«r ZĂ«rin e AmerikĂ«s zyra pĂ«r informim e OLAF-it.

Dogana shqiptare megjithatĂ« e konfirmoi pĂ«r ZĂ«rin e AmerikĂ«s se ishte OLAF-i ai i cili e njoftoi StrukturĂ«n Antitrafik tĂ« DrejtorisĂ« sĂ« PĂ«rgjithshme tĂ« Doganave pĂ«r rastin. Kjo zyrĂ« gjithashtu nuk pranoi tĂ« komentojĂ«, pasi rasti tani Ă«shtĂ« nĂ«n hetim. As kompania gjermane ‘EMS Shipping’ qĂ« menaxhon njĂ« pjesĂ« tĂ« portit tĂ« DurrĂ«sit, pikĂ«risht pjesĂ«n ku bĂ«het ngarkimi i kĂ«tij materiali nĂ« kontejnerĂ«, nuk pranoi tĂ« bĂ«jĂ« komente.

“Duke qenĂ« se rasti Ă«shtĂ« nĂ«n hetim nga autoritetet me tĂ« cilat po bashkĂ«punojmĂ« plotĂ«sisht, nuk mund tĂ« komentojmĂ« detajet e rastit derisa tĂ« pĂ«rmbyllet”.

Rrjeti i Aksionit të Bazelit thotë se ishin ata që e njoftuan OLAF-in për rastin.

“Ne i jemi shumĂ« mirĂ«njohĂ«s OLAF-it dhe prokurorisĂ« nĂ« ShqipĂ«ri qĂ« po merren me kĂ«tĂ« rast, pasi unĂ« kam pĂ«rshtypjen qĂ« kjo Ă«shtĂ« maja e njĂ« skandali shumĂ« mĂ« tĂ« madh”, thotĂ« Drejtori Ekzekutiv i BAN-it, Jim Puckett.

Pasojat politike, nëse konfirmohet pretendimi i organizatës amerikane, mund të jetë shkelja e Konventës së Bazelit, Traktatit të Kombeve të Bashkuara, që rregullon tregtinë e mbetjeve të rrezikshme. Vendet nënshkruese të konventës, një prej të cilave është edhe Shqipëria, nuk lejohen të dërgojnë mbetje helmuese tek një vend tjetër, nëse nuk marrin paraprakisht miratimin nga vendi mikpritës.

Qeveria shqiptare i hodhi poshtë gjatë fundjavës akuzat se ajo nuk ka vepruar në lidhje me rastet e dyshuara.

Në deklaratën e përbashkët të dy ministrive të qeverisë shqiptare thuhet se Shqipëria është klasifikuar si një vend i sigurt, pasi është verifikuar dhe certifikuar në disa inspektime ndërkombëtare përgjatë viteve të fundit.

“UnĂ« do tĂ« kĂ«shilloja qĂ« ShqipĂ«ria tĂ« marrĂ« pĂ«rgjegjĂ«sinĂ« pĂ«r atĂ« qĂ« po ndodh nĂ« portin e DurrĂ«sit. Dikush duhet tĂ« analizojĂ« ato grumbuj qĂ« gjenden nĂ« port dhe mallin qĂ« po kthehet nga Singapori. Por unĂ« e them me 95% siguri se fjala Ă«shtĂ« pĂ«r hirin EAF, tĂ« cilin tĂ« gjithĂ« nĂ« industrinĂ« metalurgjike e njohin si mbetje helmuese”, thotĂ« pĂ«r ZĂ«rin e AmerikĂ«s, Jim Puckett, Drejtor Ekzekutiv i Rrjetit tĂ« Aksionit tĂ« Baselit.

Puckett thotë se e kupton që Doganat mund të jenë mashtruar nga eksportuesit, të cilët mund ta kenë deklaruar atë si material të parrezikshëm, por:

“ËshtĂ« shumĂ« e dyshimtĂ« se si mund ndodhĂ« kjo gjĂ« para syve tĂ« tyre. UnĂ« jam i sigurt se kjo Ă«shtĂ« njĂ« histori mĂ« e madhe qĂ« pĂ«rfshin shumĂ« eksporte qĂ« nuk janĂ« vĂ«rejtur mĂ« parĂ« dhe qĂ« ndoshta e kanĂ« burimin diku nĂ« EvropĂ«, apo edhe nĂ« vende tĂ« tjera. UnĂ« nuk besoj qĂ« kjo histori ka marrĂ« fund”

Odiseja e kĂ«tyre mbetjeve Ă«shtĂ« vetĂ«m nĂ« hapat e parĂ«, ndĂ«rsa pritet pĂ«rfundimi i analizave laboratorike se çfarĂ« pĂ«rmban nĂ« tĂ« vĂ«rtetĂ« malli nĂ« kontenierĂ«t qĂ« po udhĂ«tojnĂ« pĂ«r t’u rikthyer nĂ« ShqipĂ«ri./VOA

The post Skandali me mbetjet toksike, organizata amerikane BAN: Transporti i ‘hirit helmues’ nga DurrĂ«si, maja e njĂ« skandali mĂ« tĂ« madh! DĂ«rgesa tĂ« kĂ«saj natyre bĂ«hen rregullisht appeared first on Albeu.com.

Premtimi i pambajtur për landfillin e Vlorës

By: FAKTOJE

Verën e kaluar, teksa shtëllungat me tym të zi mbulonin Vlorën nga djegia masive e plehrave, kryebashkiaku Ermal Dredha premoi zgjidhje të shpejtë për mbetjet. Kryebashkiaku tha se landfilli i Sherishtës do të vihej në punë në pranverë të këtij viti, por verfikimet tregojnë se premtimi nuk u mbajt. Landfilli në Shërshitë vijon të jetë jashtë funksioni.

Afrovita Hysaj

Pika nevralgjike e njĂ« qyteti bregdetar si Vlora, mbetet menaxhimi i mbetjeve urbane. Situata arriti kulmin njĂ« vit mĂ« parĂ«, ku i gjithĂ« sezoni turistik (korrik-shtator) u shoqĂ«rua nga zjarre tĂ« njĂ«pasnjĂ«shme nĂ« pikĂ«n e grumbullimit tĂ« mbeturinave nĂ« lagjen “Kushtrimi” VlorĂ«.

Për sezonin turistik të këtij viti gjendja pritej të ishte rregulluar duke vënë në punë landfillin e ri të ndërtuar në Sherishtë. Kjo ishte zgjidhja që ofroi edhe kryetari i bashkisë Vlorë Ermal Dredha në 24 Korrik të vitit 2023.

“Zgjidhja afatgjatĂ« Ă«shtĂ« tĂ« vendoset funksion tĂ« plotĂ« landfilli qĂ« Ă«shtĂ« ndĂ«rtuar nĂ« SherishtĂ«.”, deklaroi njĂ« vit mĂ« parĂ« kryebashkiaku Dredha.

Disa muaj më vonë, gjatë një vizite në Vlorë edhe kryeministri Edi Rama iu rikthye vënies në punë të landfillit. Rama kërkoi që landfilli të ishte gati pranverën e këtij viti.

“Duhet ta mbyllim pĂ«rpara sezonit”, tha kryeministri Rama.

Në përgjigje të këtij urdhëri, kryetari i bashkisë së Vlorës Ermal Dredha premtoi se landfilli do të fillonte punën më shpejt.

“Ne themi ta fillojmĂ« tani.”, premtoi Dredha.

Verifikim

Në shkurt të 2024-ës, edhe Drejtoresha e Ndërmarrjes së Shërbimeve Publike Vlorë, Erinolda Lushaj tha për mediat se landfilli do të vendosej në punë këtë prill.

Por deri më tani (korrik 2024) ende nuk ka asnjë gjurmë të funksionimit të Landfillit të Vlorës. Asnjë prej zotimeve të zyrtarë publik nuk është përmbushur.

Verifikimet në terren tregojnë se landfilli i Sherishtës në Vlorë jo vetëm që nuk është vënë në punë këtë pranverë, sikurse u premtua. Madje, nuk është e qartë as se kur do të jetë në funksion. 

Jerola Ziaj, sekretare e Unionit Turistik për Jugun i druhet përsëritjes së zjarreve masive në kulmin e sezonit turistik.

“Dikush duket tĂ« marrĂ« pĂ«rgjegjĂ«si tĂ« zgjidhĂ« kĂ«tĂ« ngĂ«rç tĂ« krijuar pĂ«r mĂ« shumĂ« se katĂ«r vite radhazi. Reja kancerogjene e tymit mbi qytet nuk mund tĂ« jetĂ« opsion pĂ«r mĂ« tepĂ«r nĂ« njĂ« qytet turistik si yni.”, thotĂ« ajo.

Për të mësuar mbi arsyet e shkeljes së premtimit, Faktoje i është drejtuar me një kërkesë për informacion Bashkisë së Vlorës. Deri në momentin e publikimit të këtij artikulli ne nuk kemi marrë një përgjigje nga ky institucion.

Si është situata me mbetjet në Vlorë?

Shqetësim edhe këtë vit mbetet vija bregdetare, e cila duket se ka mungesë të koordinimit për pastrim mes privatit dhe Bashkisë.

Ndërkohë në mungesë të Landfillit, masat parandaluese të Bashkisë së Vlorës për situatën e ndotjes dhe zjarret në pikën e grumbullimit të mbetjeve konsistojnë në vendosjen e ndriçimit dhe kamerat monitoruese të pikës me 8 hektarë për grumbullimin e mbeturinave. Kjo për të shmangur zjarret e qëllimshme.

Edhe në brendësi të qytetit situata me mbetjet ka probleme. Banorët e Vlorws ankohen për koshat e tejmbushur të mbetjeve.

NĂ« lagjen “Hajro ÇakĂ«rri” koshat janĂ« dĂ«mtuar.

Edhe në sytë e turistëve plehrat bëjnë përshtypje. Ermioni Velaj, turiste e përvitshme e qytetit bregdetar tregon se Vlora ka përmirësime të dukshme infrastrukturore krahasuar me një vit më parë. Por plehrat mbeten problem sipas saj.

“Vlora Ă«shtĂ« njĂ« qytet i bukur, vijmĂ« gati cdo vit pĂ«r plazh. Ne jetojmĂ« nĂ« Itali por pĂ«r pushime kthehemi nĂ« vendlindje. Ka ndryshuar Vlora, Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« shumĂ« e bukur, ama me plehrat Ă«shtĂ« çik problem. NĂ« plazh nuk ka kosha. Duhet parĂ« çik kjo punĂ«, se na vijmĂ« edhe tĂ« huajt. Vjet ishte mĂ« keq, sikur ka ndryshuar pak, ama ishalla bĂ«het edhe mĂ« mirĂ«.” – tregon ajo.

PĂ«r zgjidhjen e kĂ«saj situatĂ«s Bashkia ka tenderuar tek kompania “Clean Fast” pastrimin e njĂ«sive administrative, ndĂ«rsa Ministria e Turizmit po nĂ«pĂ«rmjet prokurimit publik i ka kaluar privatit pastrimin e vijĂ«s bregdetare, praktikĂ« e ndjekur edhe vitin e kaluar ku fitues u shpall “Fusha Shpk & Alko Impex Construksion”.

Por zbatimi i kontratave mes Bashkisë dhe Privatit në terren ka qenë një pikë problematike.

Nga verfikimet rezulton se firma e cila ka në kompetencë pastrimin e vijës bregdetare, nuk ka nisur të zbatojë kushtet e kontratës që pritej të niste në 15 qershor, si:

  1. Vendosja e 350 kontenierëve të rinj (Vlorë)
  2. Vendosja në punë e 4 automjeteve të tonazhit 10-15 ton.
  3. Puna në : Pastrim kontenierësh, fshirje aksi rrugor dhe transport deri në pikën e grumbullimit,  me 2 turne gjatë ditës.
  4. Angazhimi i 48 punonjësve në këtë zonë.

Në bazë të informacioneve të marra nga përfaqësues të kësaj firme, aktualisht janë në funksion: 2 automjete teknologjike, 1 kamionçinë dhe 6 punonjës.

NjĂ« tjetĂ«r masĂ« e njoftuar nga Bashkia pĂ«r mbarĂ«vajtjen e pastrimit Ă«shtĂ« vendimi pĂ«r caktimin e orarit 22:00 me 24:00 pĂ«r depozitimin e mbetjeve nga bizneset. NĂ« rast tĂ« shkeljes sĂ« kĂ«tij orari Bashkia ka njoftuar masa administrative nga gjoba progresive (5000 lekĂ« pĂ«r shkeljen e parĂ«; 20 000 lekĂ« pĂ«r shklejen pĂ«r herĂ« tĂ« dytĂ«) deri nĂ« ndjekje penale pĂ«r biznesin pĂ«r “ndotje mjedisore” nĂ«se shkelet orari i caktuar pĂ«r herĂ« tĂ« tretĂ«.

Pavarësisht masave të marra, përgjegjësia kryesore e menaxhimit të qyteti i mbetet Ndërmarrjes së Shërbimeve Publike.

“Jemi angazhuar maksimalisht dhe po punojmĂ« me tĂ« gjithĂ« kapacitetin logjistik tĂ« NdĂ«rmarrjes. KĂ«rkojmĂ« bashkĂ«punimin e banorĂ«ve dhe biznesit pĂ«r njĂ« sezon tĂ« suksesshĂ«m. ËshtĂ« sfidĂ« sĂ« pari e jona, e pastaj e tĂ« gjithĂ« aktorĂ«ve dhe faktorĂ«ve nĂ« qytet.” – thotĂ« Dorian Xhelili, Drejtor i NdĂ«rmarrjes sĂ« ShĂ«rbimeve Publike.

Pas prishjes së kontratës mes Bashkisë Vlorë dhe kompanisë që kryente shërbimin e pastrimit të qytetit, në qershor të vitit të kaluar, kjo kompetencë i kaloi Ndërmarrjes së Shërbimeve Publike.

Situata pritet të shihet se si do vijojë në muajt korrik dhe gusht, kur fluksi është më i madh e mbetjet urbane shtohen.

Projekti i Landfillit të Vlorës

NĂ« qershor 2020, Integrated Technology Services nĂ« bashkĂ«punim me kompaninĂ« italiane Bulfaro Spa, u shpallĂ«n fituese tĂ« njĂ« tenderi prej 9.8 milionĂ« eurosh – pjesĂ« e njĂ« projekti tĂ« financuar nga banka gjermane KfË pĂ«r ndĂ«rtimin e landfillit me njĂ« kapacitet prej 350 mijĂ« ton mbetje. Sipas kontratĂ«s Landfilli i SherishtĂ«s duhej tĂ« ishte gati pĂ«r punĂ« qĂ« nĂ« qershor tĂ« vitit 2021.

Por prej 14 dhjetorit 2021, kompania Integrated Technology Services është nën sekuestro preventive me urdhër të Gjykatës së Posaçme Kundër Korrupsionit dhe Krimit të Organizuar.

Aksioneri i saj i vetĂ«m, Klodian Zoto ështĂ« shpallur nĂ« kĂ«rkim ndĂ«rkombĂ«tar nga Policia e Shtetit, i akuzuar pĂ«r pastrim parash dhe korrupsion – si pjesĂ« e aferĂ«s famĂ«keqe tĂ« inceneratorĂ«ve.

NdĂ«rtimi i landfillit tĂ« SherishtĂ«s Ă«shtĂ« pjesĂ« e njĂ« projekti tĂ« integruar pĂ«r menaxhimin e mbetjeve nĂ« qarkun e VlorĂ«s me vlerĂ« 20.8 milionĂ« euro tĂ« financuar nga KfË, nga tĂ« cilat 12.5 milionĂ« euro janĂ« kredi dhe pjesa tjetĂ«r grante.

Nga viti 2020 deri në dhjetor 2021 kur GJKKO sekuestroi objektin, vetëm 90% e punimeve të projektit kishin përfunduar. Sekuestrimi ndaloi punën në landfill.

PĂ«rfundim

Nisur nga informacionet e mbledhura dhe verifikimet e kryera në terren, premtimin e kryebashkiakut Ermal Dredha se landfilli i Sherishtës do të vihej në punë brenda pranverës së këtij viti, do ta kategorizojmë si premtim të pambajtur.

Vlora, qyteti ku mbetjet digjen nĂ« qiell tĂ« hapur – Faktoje.al

The post Premtimi i pambajtur për landfillin e Vlorës appeared first on Faktoje.al.

❌