Normal view

There are new articles available, click to refresh the page.
Yesterday — 18 September 2024Main stream

Ndryshon shpejtësia në Kod Rrugor, por jo tabelat: Nuk kemi autostrada!

By: Oldi
18 September 2024 at 21:57

Në Mars 2023 janë bërë ndryshime në Kodin Rrugor për shpejtësinë në autostrada, që shkon nga 110 në 130 km/h. Sipas ekspertëve, tre janë autostradat që i kap ky ndryshim: Tiranë-Elbasan, Rruga e Kombit dhe Fier-Vlorë. Në një monitorim me kamera shohim që në tabelat rrugore nuk janë reflektuar ndryshimet. Eksperti rrugor Gëzim Hoxha shprehet […]

The post Ndryshon shpejtësia në Kod Rrugor, por jo tabelat: Nuk kemi autostrada! appeared first on BoldNews.al.

Odisea e rrugës Shirokë-Zogaj- Kufi

18 September 2024 at 15:40

Esmeralda Topi 

Gjatë fushatës për zgjedhjet vendore të 14 majit, kandidati socialist për Bashkinë e Shkodrës Benet Beci, spikati me platformën e tij kryesisht teknike, duke i prezantuar elektoratit një program të detajuar për zhvillimin e qytetit. Pjesë e projekteve të infrastrukturës për Shkodrën ishte dhe rruga e re Shirokë-Zogaj-Kufi. 

“Rruga e re (në ndërtim) Shirokë-Zogaj-Kufi së bashku me pikën kufitare të re do të krijojë lidhjen me zonën e Krajës si me rrugë automobilistike, biçikletash dhe varkash nëpërmjet rrjetit të moleve.”, shkruhet në Programin e premtimeve të kryebashkiakut të Shkodës Benet Beci. 

Ndërtimi i kësaj rruge ka qënë një angazhim i zotit Beci që në kohën kur ishte deputet i zones, teksa socialistët e kishin zyrtarizuar si kandidat për kryebashkiak të Shkodrës. 

“Për fat të keq është vonuar në mënyrë të patolerueshme por do të bëjmë ç’është e mundur që ajo të fillojë sa më shpejt…”premtonte Beci. 

Fakt

Në fund të vitit të kaluar Faktoje verifikoi se puna për ndërtimin e rrugës ende nuk kishte nisur.  Edhe një vit më vonë në terren gjithçka dukej njësoj. Nuk gjetëm asnjë gjurmë të investimit të premtuar. Rruga ekzistuese Shirokë- Zogaj është tepër e ngushtë dhe e dëmtuar. 

Për të shkuar nga Shkodra në Shirokë duhen më pak se 20 minuta me makinë. Për të mbërritur në Zogaj, na u desh thuajse e njëjta kohë- ndonëse distanca në kilometra është më e shkurtër. 

Rruga Shirokë-Zogaj 17 shtator 2024

“Ja po fillon sivjet, ja po fillon në dhjetor, ja po filllon në janar, në shtator… Ka dhjetë vjet që e flasin dhe ende nuk është realizu.”, kujton Valmir Balesi, banor në fshatin Zogaj.

“Ka 30 vjet demokraci dhe Zogaj është shumë më mbrapa se katundet e tjera. e kanë lënë shumë mbrapa…”, shprehet ai. 

Segmenti i fundit i rrugës nga Zogaj deri në pikën e kalimit kufitar ishte pjesa më e degraduar e kësaj rruge.  

Problemet ishin të dukshme që në fillimin e rrugës të saj, pranë shkollës nëntëvjeçare “Reshit Hyseni” në Zogaj. Ndërsa 490 metrat e fundit të kësaj rruge që të çon drejt kufirit mund të përshkoheshin vetëm me automjete të larta. 

Rruga Zogaj – Kufi, 17 shtator 2024

Kur do të nisë projekti? 

Ndonëse ka qënë një nga premtimet kryesore të kryebashkiakut Beci, institucioni që ai drejton prej një viti, nuk ndan informacione mbi projektin. Në një përgjigje me shkrim për Faktoje Bashkia e Shkodrës ia delegon përgjegjësinë Fondit Shqiptar të Zhvillimit- si njësi zbatuese e këtij projekti. 

“Rruga Shiroke-Zogaj-Kufi, është tenderuar nga FSHZH, dhe gjithashtu mund të merrni informacione më të detajuara nga FSHZH.”, thotë Bashkia. 

Nga ana tjetër, Fondi Shqiptar i Zhvillimit bën me dije se është në pritje të lejes së ndërtimit nga Bashkia e Shkodrës.

“Sa i përket projektit për ndërtimin e rrugës “Shirokë – Zogaj – Kufi” në Shkodër, punimet e zbatimit pritet të fillojnë në fund të vitit 2024/ fillim të vitit 2025, pas pajisjes me lejet përkatëse.”, argumenton FSHZH.

Të njëjtin afat e gjejmë edhe tek programi buxhetor afatmesëm i Bashkisë Shkodër, miratuar dhjetorin e vitit të shkuar.  “Rruga Shirokë-Zogaj do të fillojë vitin e ardhshëm”, shkruhet në dokument.

Projekti i rrugës 3,2 mln €

Rruga Shirokë – Zogaj- Kufi do të kushtojë 3,2 milionë euro dhe është financim i Bashkimit Evropian përmes Bankës Europiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH), si pjesë e projektit për Infrastrukturën dhe Turizmin në Shqipëri. 

Sipas projektit, rruga e re nga Shiroka në Zogaj do të kalojë mbi atë ekzistuese, duke u zgjeruar. Ndërsa segmenti nga fshati Zogaj në kufi do të jetë tërësisht i ri, ku do të kalojë edhe një bypass.

Rruga do të jetë me korsi biçikletash dhe trotuar për këmbësorët.

Përfundim 

Nisur nga informacionet e mbledhura dhe verifikimi në terren, premtimin e kryebashkiakut të Shkodrës, Benet Beci, për projektin e rrugës Shirokë-Zogaj-Kufi, e vlerësojmë si ende të pambajtur.

“Faktoje”, e mbështetur nga National Endowment Democracy (NED) po monitoron 10 bashki në vend dhe po verifikon nëse janë mbajtur ose jo premtimet e dhëna nga kryebashkiakët.

The post Odisea e rrugës Shirokë-Zogaj- Kufi appeared first on Faktoje.al.

Before yesterdayMain stream

Moti i keq/ Gurët dhe inertet bllokojnë aksin Skuraj-Burrel, banorët ndërhyjnë për lirimin e qarkullimit

15 September 2024 at 17:03
Për shkak të motit të keq, me reshje shiu që kanë shkaktuar dhe vërshime, aksi rrugor Skuraj-Burrel është bllokuar, duke pamundësuar qarkullimin e mjeteve në rrugë. Kanë qenë banorë e Shkopetit ata që kanë ndërhyrë për të zhbllokuar qarkullimin. Me mjete rrethanore ata po punojnë për lirimin e aksit, në mënyrë që lëvizja e mjeteve

Korçë -Ersekë në vend numëro!

22 July 2024 at 16:00

Pesë muaj pas shembjes së rrugës Korçë-Ersekë në terren asgjë s’ka ndryshuar. Shembja masive që e bëri të pakalueshme rrugën në Qafën e Qarrit ende nuk ka as përgjegjës dhe as zgjidhje. Autoriteti Rrugor Shqiptar thotë se është duke vlerësuar riparimin e defektit, por refuzon të bëjë të ditur shkakun që solli shembjen e rrugës. Ekspertët thonë se përcaktimi i shkakut është thelbi për ndarjen e përgjegjësisë dhe më tej faturën e dëmit.

Esmeralda Topi

Qershorin e vitit të shkuar banorët e Ersekës prisnin inagurimin e rrugës së re do t’i lidhte kolonjarët me Korçën. Por, veç shkeljes së afateve, në shkurt të këtij viti banorët e zonës u përballën me një situatë të paprecedentë.

Pasditen e 18 shkurtit, në vendin e quajtur Qafa e Qarrit një pjesë e rrugës së re u shemb duke e bërë aksin të pakalueshëm për kolonjarët.

Verifikim

Në fund të muajit maj, Faktoje udhëtoi drejt Ersekës për të parë nga afër ecurinë e punimeve në aksin 35 km që deri më tani ka kushtuar 80 milionë euro.

Në hyrje të rrugës së re, një tabele e vogël lajmëron kalimtarët: “KUJDES! KETU PUNOHET.

Rruga aktualisht nuk është e kalueshme. Masivi me dhe që shihni më poshtë është e vetmja mburojë pas tabelës që pengon kalimin në kantier.

Në vendin ku është shembur rruga, thuajse asgjë nuk ka ndryshuar. Pamja duket e njëjtë me atë të pesë muajve më parë. I vetmi ndryshim që binte në sy ishte devijimi i rrugës për tiu mundësuar punëtorëve dhe makinerive kalimin në kantier përtëj Qafës së Qarrit.

Më 24 maj, po punohej për ndërtimin e një ure fare pranë fundit të rrugës. Kalimi në kantierin e rrugës Korçë-Ersekë ishte i mundur deri në këtë pikë.

Faji jetim…

Ndonëse kanë kaluar pesë muaj nga shembja masive e rrugës Korçë-Ersekë, Autoriteti Rrugor Shqiptar refuzon të bëjë të ditur shkakun e shembjës në vendin e quajtur Qafa e Qarrit.

Pas një sërë komunikimesh përmes koordinatorit për të drejtën e informimit, ARRSH këmbëngul se është në proces vlerësimi për riparimin e defektit. Deri në miratimin e këtij projekti, Autoriteti Rrugor thotë se nuk mund të ndajë përgjigje shteruese.

“Duke qënë se jemi në situatën që ende si është dhënë rrugë miratimit zyrtar të projektit dhe ARRSH menjëherë ka filluar proceduren për miratimin e tij, ju sqarojmë se arsyeja e vonesës për pergjigjie konkrete është pritja si nga ana jonë dhe e juaj për miratimin e projektit për t’iu dhënë nje përgjigje shteruese me pas”, argumenton ARRSH.

Ekspertët shohin të tjera arsye. Përcaktimi i shkakut është thelbi për ndarjen e përgjegjësisë dhe më tej faturën e demit- theksojnë ata.

Për inxhinierin gjeodet Romeo Nazarko, zanafilla e ngjarjes nis me ndryshimin e gjurmës së rrugës.

“U ndryshua gjurma dhe kaloi në një terren jo të qendrushem dhe mbi të gjitha në një terren që ka shumë ujëra nëntokesor. Nga njera anë ujërat nëntokësorë, nga ana tjetër ujërat që vijnë si rezultat i shkrirjes së borës, (sepse është zonë malore) bëhen bashkë dhe gjejnë pikën e dobët duke sjellë pasojën që sollen.”, shpjegon ai.

“Në inxhinieri këto janë njolla që asnjëherë nuk gjejne zgjidhje, por që kërkojnë në mënyrë permanente lekë nga buxheti i shtetit.”, argumenton Nazarko.

Përfundim

Rruga Korçë – Ersekë është gjithsej 35 kilometër e gjatë, standard normal i kategorisë C, me vetëm një korsi. Ndërtimi i aksit u nda në dy lote. Loti i parë me gjatësi 18 kilometra u bë gjatë qeverisjes demokrate me kosto totale 15 milionë euro. Ndërsa loti i dytë me gjatësi 17 kilometra u tenderua nga qeveria aktuale me një vlerë fillestare 5 miliardë lekësh ose gati 48 milionë euro. Por këtë vit, faturës së kripur iu shtuan edhe 5 milionë euro të tjera përmes një procedure modifikimi të kontratës. Autoriteti Rrugor Shqiptar thotë se kosto totale e kësaj rruge parashikohet të kushtojë 8,2 miliardë lekë, apo 80 milionë euro (përfshirë edhe TVSH). Rruga Korçë-Ersekë duhet të përfundonte në qershor të 2023. Por afati u shty me një vit dhe teksa pritej inagurimi, një pjesë e rrugës u ‘shkërmoq’. Çështja është depozituar në SPAK, ndërsa afati i ri për përurimin e rrugës është shtyrë në prag të zgjedhjeve 2025. 

Lexo më poshtë:

The post Korçë -Ersekë në vend numëro! appeared first on Faktoje.al.

❌
❌